Wszystkie opinie z Katarzyna
Review o: futunatura
Suplementy
Nie polecam tej firmy! Produkty juz ktorys raz nie dotarły na czas, a przy trzecim zamowieniu nie dotarly w ogole! obsluga klienta jest beznadziejna i nie pomocna. Nie polecam!
Review o: United Colors of Benetton
Kupiłam cztery rzeczy.
Czekam tydzień na wysłanie paczki . Cały czas jest przetwarzane zamówienie. Tragedia
Review o: GlobKurier
Przesyłka kurierska
Towar o wartości 700zł został zniszczony przez nich w tra sporcie. Reklamacja uznała 50zl. Oszuści i złodzieje. Sprawa idzie do sądu.
NIE POLECAM KORZYSTAC Z ICH USŁUGReview o: Novakid
Novakid
Naukę z Novakid syn zaczal ok rok temu . Jest bardzo zadowolony a do rozgrzewki czy zadań domowych nie trzeba go namawiac. Duża zasługa w tym lektora prowadzącego zajęcia bardzo profesjonaly i miły. Duzy plus za możliwość uczestniczenia w zajęciach z dowolnego miejsca i o dowolnej porze . Bardzo polecamy
Review o: YaCichopek
Wszystko
Mam wszystkie kosmetyki Ya naturalna i nie wyobrazam sobie używać innych .
Review o: Novakid
subskrypcja na 24 tygodnie
Synek już ponad 2 lata korzysta z lekcji w Novakid - bardzo je lubi, bezstresowo i z uśmiechem przystępuje do kolejnych zajęć. Z najważniejszych dla mnie zalet to:
1) elastyczność grafiku (lekcje można dostosować do innych zajęć, w razie nagłej zmiany - odwołać, jeśli z odpowiednim wyprzedzeniem to bezpłatnie)
2) możliwość wyboru różnych nauczycieli (mamy aktualnie 2 ulubione lektorki, wcześniej były też inne - dzięki temu można zwykle dostosować godziny do swoich potrzeb, a dla dziecka rozmawianie z różnymi osobami to też większa otwartość, różny sposób prowadzenia zajęć, większa różnorodność)
3) z miesiąca na miesiąc widać rozwój w mówieniu, brak blokady komunikacyjnej, na lekcjach poza programem są często wprowadzane elementy "luźnej rozmowy" i tu widać najbardziej postęp dziecka i swobodę wypowiedzi + widoczne efekty na wakacjach za granicą.
Polecamy serdecznie!Review o: Novakid
Novakid
Polecam naukę języka angielskiego z NOVAKID! Córka korzysta z lekcji drugi rok, dwa razy tygodniowo i jesteśmy bardzo zadowolone. Miła atmosfera zajęć, widoczne efekty, stała lektorka. Bardzo ciekawe lekcje i elastyczny grafik. Zachęcam wszystkich, którzy rozważają podjęcie współpracy z NOVAKID, naprawdę warto!
Dzień dobry!
Jesteśmy niezwykle wdzięczni za Twoją opinię 👍
Twoja opinia wiele dla nas znaczy!Review o: Novakid
Lekcje angielskiego z Novakid
Moje córki 9 i 6 lat korzystają od kilku miesięcy z lekcji angielskiego i są bardzo zadowolone. Mają swoich ulubionych nauczycieli i chętnie biorą udział w zajęciach. Dużym plusem zajęć w Novakid jest to, że dziecko musi skomunikować się z nauczycielem, co pozwala mu przełamać barierę językową w bezpiecznych dla niego warunkach, czyli własnym domu. Polecam Novakid!
Dzień dobry!
Dziękujemy za docenienie naszej ciężkiej pracy i bycie cenionym klientem! 👍Review o: Novakid
Anielski z Novakid
Bezkonkurencyjna platforma, która nauczy języka nawet najbardziej opornych. Już po pierwszym tygodniu córka "złapała" więcej niż przez pół roku godzinnych zajęć stacjonarnych w innej szkole. Dzieciaki chętnie zaglądają na platformę również poza zajęciami. Z czystym sumieniem bardzo gorąco polecam!
Dzień dobry!
Wyrażamy naszą szczerą wdzięczność za Twoją recenzję!
To właśnie opinie takie jak Twoja sprawiają, że nasza praca jest tak satysfakcjonująca ⭐Review o: Novakid
Novakid
😍🥰😘
Bardzo polecam szkołę językową NOVAKID, wygoda lekcji online, wygoda co do zarządzania harmonogramem ( możliwość odwołania lub przeniesienia lekcji do 8 godzin przed rozpoczęciem), ponadto w każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji (minimalny czas subskrypcji to miesiąc). Syn - 6 lat bierze udział w zajęciach online od 3 mcy, z poziomu zero osiągnął poziom w którym zna setki słów, wyrażeń oraz podstawowe czasy w j.angielskim. Mamy dwie ulubione nauczycielki, które bardzo się angażują, są cierpliwe i kreatywne oraz w moim odczuciu.. bardzo lubią syna! Wykupiliśmy 2 lekcje tygodniowo ale czasem i 3 x w tygodniu uczestniczymy w zajęciach bo syn je uwielbia i nie może się nich doczekać! Ogromna radość, motywacja i postępy oraz nauka z domu - wygoda! Polecamy każdemu z kodem KATARZYNA362358 dodatkowe bonusy na początek :)🎊😍Katarzyna GniewekDzień dobry!
Wyrażamy naszą szczerą wdzięczność za Twoją recenzję!
To właśnie opinie takie jak Twoja sprawiają, że nasza praca jest tak satysfakcjonująca ⭐Review o: Erli
Taborety kuchenne
Zamówiłam 2 taborety kuchenne. Dokonałam opłaty. Następnego dnia znalazłam lepszą ofertę i zamówiłam ponownie jednocześnie prosząc o anulowanie pierwszego zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie ma konkretnego odzewu od erli.pl. Codziennie ponawiam prośbę i pytanie kiedy otrzymam zwrot gotówki prosząc jednocześnie o anulowanie zamówienia. Nie ma odpowiedzi.
Dzisiaj zrobiłam zwrot przez swoje zamówienie (którego nie anulowali) i otrzymałam odp. że mam odesłać towar (którego nie otrzymałam) a zwrot gotówki otrzymam pomniejszony o koszty dostawy. Ręce opadają. Chyba zapomnieli, że wg ustawy o ochronie konsumentów należy się zwrot całej gotówki łącznie z kosztami dostawy (oczywiście towaru nie otrzymałam i zwrotu gotówki pewnie też nie zobaczę).Review o: Novakid
Novakid Subskrypcja na pół roku
Wykupiłam dostęp do Novakid dla swoich córek w wieku 6 i 9 lat. Dzięki możliwości dodania kolejnych użytkowników można korzystać z lekcji dla dwójki dzieci w ramach jednej subskrypcji. Forma angielskiego z Novakid jest świetna pod względem elastyczności i nauki z domu, a dostępność dużej ilości nauczycieli pozwala na samodzielny wybór. Dużym plusem jest to, że dzieci aktywnie uczą się angielskiego.
Polecam Novakid wśród znajomych!Review o: Karko
dwie sukienki
Na zwrot środków za zwrócone w dniu 27.07.2023 i 09.08.2023 roku dwie sukienki czekam już stanowczo za długo. Nie polecam tego sklepu. Kulka razy kupiłam u nich rzeczy i były dobrej jakości jednak obsługa zwrotów skutecznie mnie zniechęca.
Review o: Novakid
Lekcje angielskiego
Jesteśmy zadowoleni z poziomu i sposobu nauczania w Novakid. Lekcje angielskiego są ciekawe a dzieci bardzo szybko przyswajają wiedzę.
Dzień dobry!
Cieszymy się, że masz tak pozytywne doświadczenia z naszą firmą.
Dziękujemy za rozpowszechnianie informacji i wspieranie Novakid 😊Review o: Garneczki
Ceramika Bolesławiec
Deklarowane na stronie www terminy dostawy nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, kontakt ze sklepem jest bardzo utrudniony a jakość obsługi klienta fatalna. Stanowczo odradzam!
Review o: Komfort
wykładzina PCV
Dzien dobry, Zakupiłam w sklepie w Gliwicach (CH EUROPA) wykładzinę PCV do 6 klas w szkole. Firma za wniesienie 1 wykładziny na 4 piętro zażyczyła sobie 600 zł. do 5 pozostałych sal 400 zł. (bo nizej) Zrezygnowaliśmy z wniesienia. Zakupiliśmy z transportem pod drzwi. Transport pod drzwi wyglądał tak, ze przyjechał sam jeden kierowca i musieliśmy sami wyciągnąć wykładzine z samochodu! Dodatkowo zwinęli po 2 wykładziny na 1 rolkę - zeby nie było lekko.
Chamstwo i zenada. Nie polecam i NIGDY więcej nie kupię tam NICReview o: Steve Madden
Buty
Kupilam buty 2.07 przelalam kase. Do dnia 26 lipca nie mam wiadomosci ani butów. Fataln obsługa, tlumaczy sie ze maja batdzo duzo zamiwien na wyprzedaży. Nie polecam!
Jestem dokładnie w tej samej sytuacji. Cały czas piszę maile i nie mam informacji zwrotnej.
Review o: Prezent Marzeń
Rejs szkoleniowy żaglówką
Nie polecam ze względu na trudności z umówieniem terminów. Jeżeli interesuje was jakaś atrakcja to lepiej umówić się bezpośrednio i zapłacić dopiero w momencie realizacji ponieważ jak zapłacicie z góry to nikt nie będzie z wami rozmawiać
Review o: Sports Direct
buty Nike
Buty rozpadły się po 5 miesiącach - pękły poduszki powietrzne. Reklamacja odrzucona po czasie, opinia podpisana przez nie wiadomo kogo. Brak zgody kierownika w Bydgoszczy na złożenie odwołania. Obsługa niegrzeczna.
Review o: StreetStyle24
3 pary butów
Kupiłam u nich trzy pary butów.
Doszły dwie w dwóch różnych paczkach.
Trzecia zaginęła w locie. Zapłacona więc mogę stwierdzić, że mi ją skradziono. Pytanie tylko gdzie. Na infolinii dowiedziałam się, że sprawdzą kamery i wrócą z odpowiedzią. Nie wrócili. Musiałam dzwonić raz jeszcze. Wysłali e-mail, a w nim info, ze u nich wszystko cacy, a że odebrałam paczkę, prawo do niej przechodzi na mnie. Kazali upominać się u przewoźnika .. jak dla mnie sprytnie umyli ręce, a ty kliencie szukaj wiatru w polu. Słabo ! Przewodnik kazał wysłać dwa protokoły. Na wyjaśnienie ma 6 tyg.
Reasumując.
Zapłaciłam za coś czego nie otrzymałam.
Zostałam zostawiona sama sobie.
A tak na koniec .. zastanawiam się czy te buty nie są czasem podróbkami, tak jak czytam wyżej bo faktycznie wykonanie ich zastanawia. NB pokażą prawdę o jakości, ponieważ te buty nosze od dekad już.. więc nie dam się drugi raz nabić w butelkę.
Póki sprawa z zaginioną parą nie rozwiąże się, NIE POLECAM zamawiać z ich strony, chyba że lubisz „eldorado” przy swoich zamówieniachReview o: Wakacje
WYCIECZKA DO TURCJI
Pobyt fajny ale...
W Polsce przez stronę wakacje.pl zamówiłam dwa pokoje dwuosobowe. Na miejscu dostaliśmy jeden apartament z sypialnią dla dwojga dorosłych i przystawkę w formie dwóch foteli rozkładanych dla dzieci na których musiały spać dwie dorosłe osoby.
Reklamacja na miejscu nie uznana, dopłata do łóżek pełnowymiarowych nie możliwa więc tydzień męczarni.
Powrót też dramat. Wyjazd miał trwać 7 dni a trwał 6 bo ostatniego dnia przed 24.00 zostaliśmy zapakowani do autobusu który po objechaniu wszystkich hoteli na lotnisko dotarł o 3.00
Wylot o 5:30 więc czekanie było dramatem.
Na miejscu w Polsce złożyłam reklamację ale po oczekiwaniu na odpowiedź już 60 dni straciłam wszelką nadzieję na pozytywne rozwiązanie problemu. Mimo kilku zapytań o postęp reklamacji pracownik wakacje.pl twierdzi, że sprawę skierował do EximTursa, który był organizatorem wycieczki a oni jedynie pośrednikiem i żadnej odpowiedzialności nie ponoszą. Nie mam żadnego numeru reklamacji ani kontaktu do pracownika EximTours. Za każdym razem mój email trafia do innej osoby. Mam wrażenie że odpisuje boot bo zawsze jest ta sama odpowiedź: "proszę czekać na informacje. przepraszamy że to tyle trwa ale konsultujemy sprawę z wykonawcą usługi".
Ogólnie nie polecę już więcej przez wakacje.pl ani za pośrednictwem EximTours.Review o: Ale Pióro
Zestaw długopis i pióro z grawerem.
Zdecydowanie polecam.
Zestawy przyszły w tempie ekspresowym, wykonanie fantastyczne, kontakt email przemiły. Na pewno wrócę po kolejne zakupy.Review o: Castorama
Wykładzina PCV
Zamówiłam w Castoramie w Słupsku 20 metrów wykładziny. Miało przyjść 3 metry na 20 metrów.Na dwa pomieszczenia + nadwyżka. Ledwo starczyło na pomieszczenie które ma 15 metrów. Do drugiego pomieszczenia zabrakło 3 metry nie mówiąc już o nadwyżce.. Myślałam że pomyliłam się w obliczeniach ( jak to kobieta). Zamówiłam więc wykładzinę która miała być 2 metry na 3 metry. Po odebraniu produktu okazało się że jest 2 metry na 1,5 metra.
Pieniądze biorą za całość a dostarczone połowę materiału. Nie miałam czasu na wymianę towaru i bezsensowne awantury ale już teraz wiem że nie warto zamawiać przez internet. Trzeba samemu dopilnować jak jest ucinany towar na metry . Pracownicy powinni się cofnąć do podstawówki i pouczyć się matematyki. 3 metry a 1,5 to chyba różnica?. Więcej nie kupię takich produktów nie pilnując pracownika.Review o: Biżuteria Eshop
kolczyki srebrne
Dostawa niespieszna, kolczyki bardzo kiepskiej jakości! Po 2-krotnym zapięciu, już pierwszego dnia kolczyk się złamał, nadaje się do wyrzucenia! Szkoda kasy
Review o: Kiwi
bilety lotnicze
Zakupiłam bilety lotnicze na maj 2021 r. z Berlina do Malagi i z powrotem (linie Ryanair). W kwietniu 2021 r. kiwi. com poinformowało mnie, że mój plan podróży uległ zmianie i zapytało- czy to akceptuję, czy chcę zwrot gotówki. Odpowiedziałam bez wahania, że zwrot gotówki. Przyjęli moje żądanie i kazali czekać. Otrzymywałam informację, że muszę czekać, bo Ryanair jeszcze nie odpowiedział.Teraz odsyłają mnie do przewoźnika, który twierdzi, że loty się odbyły ?! Wygląda na to, że sprzedali więcej biletów niż miejsc i nie chcą zwrócić mi moich pieniędzy. Ryanair twierdzi, że lot się odbył a kiwi.com, że odmówiłam przyjęcia zwrotu gotówki, co jest wierutnym kłamstwem! Proszę o pomoc internautów. Zwróciłam się do ERK, który na koniec stwierdził, że on już nic nie może, bo udział kiwi.com w postępowaniu jest dobrowolne.
Proszę o pomoc.Review o: Everli
Produkty spożywcze
Po nie przyjemnej uwadze z osobą rozworzaca zakupy (jedyny na cale miasto)po tym jak byłam nie uprzejmą z powodu plesnialych warzyw zamówiłam ponownie ale 2 godziny przed dowozem anulowano zakupy bo Pan rozworzacy niechcial mi przywieść a podobno jedyny na całe wielkie miasto. PRZYZNAJE byłam nie miła ale jeśli się zamawia to 2-3 wcześniej a Pan niechce jeździć podczas jego Pracy do klienta bo go nie lubi ZATRUDNIJCIE INNEGO a skargę i tak złożyłam i mam nadzieję że sprawa będzie bo jeśli jest kłótnia o splesniale warzywa a ten Pan to olewa i ma gdzieś to niech zmieni prace nie kupywac z tej firmy bo tam pracyje jeden nie mily kierowca na cale miasto
Review o: Sports Direct
Nike 8
Szerokim łukiem omijać buty 2 miesiące nike oddane bo popękały. Ocena źle użytkowana e buty do wewnątrz nie na zewnątrz No kino oko. Kupiłam kapcie nie nike będę pisać do sklepu jesscze ale sklep towar tragedia
Review o: Portal Yogi
pakiet roczny
Z przykrością stwierdzam że firma podchodzi nieuczciwie w sprawie przedłużania umów. W nocy są ściągane środki za odnowienie rocznej subskrypcji bez żadnej wcześniejszej informacji. Uważam że jest to nie w porządku wobec klientów. W wielu miejscach posiadam subskrypcje i zawsze jestem informowana wcześniej o tym że zostanie ona odnowiona, biorąc pod uwage że jest to roczna subskrypcja.
Po kontakcie z firmą w celu zwrotu środków Pani stwierdziła że jest to nie możliwe natomiast z banku posiadam informację że jest to możliwe wystarczą tylko dobre chęci ale tu ich zabrakło a szkoda. Będę w takiej sytuacji starała się o zwrot środków przez chargeback, i na pewno będę odradzała znajomym korzystanie z tej platformy.Dokładnie to samo zadziało się u mnie. Własnie napisałam do nich maila z prośbą o wyjaśnenie sytuacji i zwrot środków, czekam na odpowiedź. Takie działanie uważam za skrajnie nieuczciwe. Jeżeli prośba nie zostanie pomyślnie rozpaptrzona, składam skargę do UOKiKu.
Review o: Phlov
Krem ultra-nawilżający PHLOV
Krem poleciłam mi pani w drogerii gdy poprosiłam o produkt, który dobrze nawilży i odżywi moją skórę po zimie. Stwierdziła, że jest to jeden z najlepszych kremów tego typu. Wzięłam również peptydowy krem pod oczy z tej samej serii. I przyznam, że nie oszalałam. Stosowałam oba te produkty dość długo, a jakość skóry jakoś niezbyt się poprawiła- nadal była szorstka i jakby miała większą tendencję do podrażnienia. Okolica oczu nadal była sucha. A z tego co napisano na opakowaniu to jest krem dobry do każdego rodzaju skóry. Rozumiem, nie każdemu musi pasować to samo. Ale co mocno mnie zdziwiło w kremach, które podobno są kremami „markowymi” to to, że po około miesiącu od zakupu krem do twarzy się zważył i rozwarstwił ( i nie był przeterminowany, przechowywany w suchej, niezbyt ciepłej szufladzie)… Kiepsko jak na taką cenę i ponoć wspaniałą jakość…
Review o: KFC
Zamówienie online
Wyleczyłam się z kfc raz na zawsze! Ponad 25 minut spóźnienia, wszystko przyszło kompletnie zimne! Frytki sflaczałe jakby były z wczoraj, wrap rozlany po całej torbie, że przesiąkły serwetki! Kurier w ogóle się nie speszył, widać było, że lezie sobie spacerkiem przez całe osiedle i ma gdzieś to, że niesie jedzenie już mocno spóźniony. Do tego nie miał torby termicznej, więc dodatkowo wychłodził całe zamówienie. W życiu nie byłam tak wściekła, zaraz jak rozpakowałem zamówienie, wszystko do kosza! Tak kompletnie nie szanuje klientów KFC Czestochowa ul. NMP! To nie pierwszy raz, ale na pewno ostatni, więcej nic nigdy nie kupię w kfc choćbym miała umrzeć z głodu! Do tej pory potrafiłam machnąć ręka, jak coś pomylili z zamówieniem, albo brakowało sosów, itp. Ale dość, życzę im żeby splajtowali!
Review o: Flixbus
linia Berlin - Lodz
wykupilam bilet Berlim - Lodz wraz z rezerwacja miejsc (tuz za kierowca) dla siebie i dla syna. Prowadzacy pojazdem odmowil mi mozliwosci zajecia tych miejsc twierdzac ze dla dziecka powinnam posiadac fotelik. Byl wyjatkowo nieuprzejmy (delikatnie ujmujac). Oczywiscie nie ma zadnego przepisu mowiacego o tym iz 7 latek musi podrozowac na jakimkolwiek miejscu w foteliku.w momencie kiedy powolalam sie na regulamin oraz na fakt iz na tych miejscach juz jezdzilismy nakazal mi zaprzestac dyskusji oraz poszukac sobie innego miejsca. To byla moja ostatnia wycieczka z ta firma.
A może na prawdę dbał o zdrowie i bezpieczeństwo dziecka. Co by się stało przy gwałtownym hamowaniu ?
Review o: Desigual
Spodnie i sweter
Zakupiłam sweter i spodnie w sklepie stacjonarnym w Sosnowcu. Spodnie rozeszły się na szwie a w swetrze "poszło oczko". Towar reklamowałam również w sklepie w Sosnowcu. Szybko przyszła informacja automatyczna, że reklamację rozpatrzą w ciągu 24 h. Mija 2 tygodnie, brak kontaktu. Numer do działu obsługi klienta nie działa. Nie polecam
Review o: Kiwi
bilety lotnicze
Witam.
Zakupiłam bilety z Berlina do Malagi i z powrotem na maj 2020 r. Loty organizował Ryanair. Kiwi w kwietniu 2020 r. poinformowało mnie, że plan mojej podróży uległ zmianie i czy rozważę podróż w innym terminie czy żądam zwrotu gotówki. Zażądałam zwrotu. Do dziś dnia nie otrzymałam zwrotu od kiwi. Próbowałam w Ryanair - niestety, przewoźnik poinformował, że loty się odbyły a ja nie skorzystałam (!?).
Sprawę skierowałam do ERK - sprawa do dziś dnia nie została rozpatrzona. Kiwi nie poczuwa się do odpowiedzialności. Przestrzegam wszystkich przed zakupem biletów przez kiwi.com. Ja już nigdy nie zakupię. Zostałam oszukana i jestem zażenowana postawą kiwi.Review o: Myprotein
Legginsy
Nie polecam po 100kroć! Beznadziejna firma, która myśli że okradanie ludzi ujdzi im płazem.. odesłałam zamówiony produkt jako zwrot towaru i do tej pory nie otrzymałam ani zwrotu pieniędzy, ani danego towaru. W między czasie kręcenie że pieniądze powinny już być, następnie że towar się nie zgadza ze zdjęciem, gdzie jak poprosiłam o zdjęcia co się nie zgadza to dostałam przeprosiny i prośbę aby dać im 3 dni na zwrot pieniędzy. Kasy dalej nie odzyskałam oczywiście.. zapraszam wszystkich którzy zostali potraktowani przez tą firmę w podobny sposób, aby założyć tym oszustą pozew zbiorowy i odzyskać przywłaszczone pieniądze, a i rekompensatę za poniesione straty moralne. Zobaczymy czy miło będzie zapłacić po przegranej sprawie 10krotnosc tego co się na cudzej krzywdzie dorobili. Odzywajcie się tutaj, a złapiemy się na priv.
Firmy oczywiście nie pozdrawiam.Dzień dobry, mam niestety identyczną sytuację, czy udało się Pani odzyskać pieniądze?
Dzień dobry, mam niestety identyczną sytuację, czy udało się Pani odzyskać pieniądze?
Review o: Myprotein
Legginsy
Nie polecam po 100kroć! Beznadziejna firma, która myśli że okradanie ludzi ujdzi im płazem.. odesłałam zamówiony produkt jako zwrot towaru i do tej pory nie otrzymałam ani zwrotu pieniędzy, ani danego towaru. W między czasie kręcenie że pieniądze powinny już być, następnie że towar się nie zgadza ze zdjęciem, gdzie jak poprosiłam o zdjęcia co się nie zgadza to dostałam przeprosiny i prośbę aby dać im 3 dni na zwrot pieniędzy. Kasy dalej nie odzyskałam oczywiście.. zapraszam wszystkich którzy zostali potraktowani przez tą firmę w podobny sposób, aby założyć tym oszustą pozew zbiorowy i odzyskać przywłaszczone pieniądze, a i rekompensatę za poniesione straty moralne. Zobaczymy czy miło będzie zapłacić po przegranej sprawie 10krotnosc tego co się na cudzej krzywdzie dorobili. Odzywajcie się tutaj, a złapiemy się na priv.
Firmy oczywiście nie pozdrawiam.Dzień dobry, mam niestety identyczną sytuację, czy udało się Pani odzyskać pieniądze?
Dzień dobry, mam niestety identyczną sytuację, czy udało się Pani odzyskać pieniądze?
Review o: Gabriella
Kupiłam leginsy i rajstopy zostałam oszukana
Kupiłam leginsy i rajstopy zostałam oszukana poniewaz inne wymiary sa na opakowaniach a inne w towarze leginsy i rajstopy wiekowo na 5 letnie dziecko nawet na 2 latka sie nie zmiesci
Po drugie gowar zwróciłam tego samego dnia i zaczal sie problem nikt ze sklepu nie odpowoada nie odbiera telefonu towar im zwrociłam a ZWROTU PIENIEDzy nie otrzymalam !!!!
NIE POLECAM I PRZESTRZEGAMReview o: Fruugo
Maść dla psa
Towar nie doszedł, pieniądze nie zostały mi zwrócone. Nikt nie odpowiada na moje zapytanie co dalej. Dwukrotnie już wysyłałam linka przez stronę, że ani towar nie doszedł, ani nie zostały zwrócone pieniądze
Review o: Floryday
Sukienka
Podpisuję się pod przestrogami zakupu w tym sklepie. Zamawiałam śliczna, elegancką sukienkę a dostałam szmatę z jakiegoś sztucznego materiału, która nie nadaje się do noszenia. Zamówienie zostało zrealizowane bardzo sprawnie, ale jakość pozostawia wiele do życzenia. Na pewno już nigdy nic tam nie zamówię.
Review o: Mango
Zamówiłam spodnie sztruksowe
NIE POLECAM SKLEPU.!!!! Zamówiłam na stronie internetowej spodnie sztruksowe za pobraniem .Okazało się ,że spodnie są za duże zawiozłam do sklepu w Łodzi aby je oddać.Pani poinformowała mnie ,że dostanę zwrot pieniędzy na konto po uprzednim otrzymaniu maila.Nastepnego dnia otrzymałam maila.Przeslal moje dane do konta ,aby przelano mi pieniądze .Do dzisiejszego dnia nie mam pieniędzy,a pracownicy zbywają mnie z tygodnia na tydzień
Review o: Greenpoint
Ubrania
Kiedyś lubilam ten sklep. Niedrogo i sensowne ubrania. Niestety, ostatnio nie pokazują zdjęć oddających rzeczywistość. Kolory zamówionych ubrań całkiem inne. Przykładowo bluzka brzydka, gorsza niż z bazarku sprzed 20 lat, z takiego sztucznego materialu co to po praniu nawet nie jest mokry. Wielokrotna próba wystawienia opinii w sieci nie udaje się, gdyż Greenpoint cenzuruje opinie. Napisanie do nich maila 18.03 ze skargą i pytaniem dlaczego nie dodają negatywnych komentarzy spotkało się z mętnym i kłamliwym stwierdzeniem 21.03 że nie nadążają z dodawaniem opinii. Szkoda że nie nadążają TYLKO z negatywami. Moje opinie po dziś dzień (12.07) nie dodane a towar nadal w ofercie. Oszustwo i jak najtańsza chińszczyzna to nie jest najlepszy pomysł na biznes i postępowanie z Klientami.
Na początku lipca byłam w sklepie na ul. Rembielińskiej w Warszawie i okazałosię iż byłam zachwycona obsługą personelu Pani Katarzyna Pazio z uwagą sluchała potrzeb a jestem dużą osobą :) i mało co z tej firmy na mnie wchodzi. I chociaż najczęściej tylko oglądałam tym razem miałam problem co wybrać bo tyle Pani Kasia mi dobrych ubrań proponowała. Podsumowując czułam się jak w filmie Pracująca dziewczyna i tak też wyszłam z kilkoma ciuszkami.
Pani Pazio bardzo się angażowała i starała bym była zadowolona i choć minęło sporo czasu jestem jej wdzięczna za tak dobrą obsługę. Szkoda tylko że macie tylko do 46 rozmiaru i brakuje sklepu w Radomiu.
Pozdrawiam i gratuluję takiego pracownika gdyby nie ta Pani nic bym nie kupiła a tak z przyjemnościa powrócę do tego sklepuReview o: Qatar Airways
lot
Beware! Qatar does not treat its clients well! I reserved my ticket on July 30th, it was a return ticket from Europe to Australia and I didnt receive a cinfirmation. I learned from the help line that my booking was cancelled. Since today ( 15 days) I have not obtained my refund. I have called the help center multiple times, wrote 5 emails, send confirmation of payment from the bank but noone answered my emails, the privilege club ( I am a member..) contact centre only apologised but didnt do anything to solve the problem and one of the consultants even told me that if I am not satisfied, I should reserve the ticket again at another airline ( but did nothing to help me to get the refund of my cancelled reservation..)I have lost 1200 euro and nobody cares to answer an email! This is pure theft!
Review o: Ticketmaster
2 bilety na koncert Iron Maiden Warszawa 2022 PGE Narodowy
Niestety z powodu zmiany terminu koncertu bilety musiałam zwrócić. Mój wniosek o zwrot został przyjęty, 7 czerwca dostałam wiadomość, że w ciągu 30 dni dostanę zwrot na konto. Czekam już grubo ponad miesiąc. Na wiadomość w tej sprawie dostałam jedynie odpowiedź "Zauważyliśmy, że utworzyli Państwo więcej niż jedno zgłoszenie dla tego samego zapytania. Zamkniemy tę prośbę i odpowiemy Państwu w pierwotnym zgłoszeniu."
Review o: Kiwi
bilety lotnicze
Jestem zadowolona z usług. Wszystko poszło bardzo sprawnie. Karty pokładowe otrzymałam na dwa dni przed podróżą. Nie było problemu z dokupieniem dodatkowego bagażu. Dobry kontakt z konsultantem. Szybko otrzymałam odpowiedź na zadane pytania drogą mailową.
Review o: AndLight
lampy
Bardzo ciekawy sklep internetowy. Mają duży wybór lamp do całego domu. Można tam znaleźć oświetlenie zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne i muszę przyznać, że znalazłam tam naprawdę piękne lampy w nowoczesnym i unikalnym stylu. Jestem w trakcie remontu i doszłam właśnie do tej fajnej części, czyli do wystroju, wykończeń i do upiększania. Oświetlenie jest niesamowicie ważne i na wielu rzeczach jestem w stanie zaoszczędzić, ale nie na tym. Lampy z Andlight są naprawdę ciekawe, oryginalne i nietuzinkowe. Styl zdecydowanie minimalistyczny i nowoczesny. Nie należą do najtańszych, ale za jakość trzeba zapłacić. Obsługa jest kontaktowa i chętna do udzielenia rad i pomocy. Nie było problemów z przesyłką.
Review o: SportTeam
różne ubrania sportowe
Bardzo fajna strona i ciekawy sklep internetowy. Mają bardzo duży wybór sportowej odzieży markowej, ale są tam też różnego rodzaju akcesoria i również obuwie sportowe. Ilość marek do wyboru jest powalająca. To co najbardziej mi się spodobało to to, jest tam sportowa odzież zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Dla mężczyzn i dla kobiet. Stronka działa sprawnie, zdjęcia są bardzo ładne i bardzo dobrze pokazują produkty. jak wiadomo jest to podstawą. Fajne jest to, że mają zawsze jakieś okazje. Osobiście kupiłam u nich bluzę i spodnie. Jestem zadowolona z zakupu, bardzo fajna jakość i nie napotkałam żadnych problemów z płatnościami czy z przesyłką.
Review o: shop dent
różne produkty
Bardzo fajny sklep, mają bardzo duży wybór produktów do pielęgnacji jamy ustnej Kupiłam u nich różne produkty. Natrafiłam na niego zupełnie przypadkowo, zaryzykowałam i spróbowałam i w ogóle się nie zawiodłam. Mam wrażliwe dziąsła i bardzo wrażliwy język więc wciąż szukam delikatnych past do zębów. Kupiłam od nich miękką szczoteczkę i delikatną pastę do zębów i patyczki do czyszczenia przestrzeni między zębami. W zasadzie jestem zadowolona ze wszystkich zakupów, ale chyba najbardziej z tej pasty do zębów, ma przyjemny delikatny smak i nie powoduje mi bólu języka. Obsługa profesjonalna i uprzejma, błyskawiczna wysyłka. Nie napotkałam żadnych problemów, wszystko w jak najlepszym porządku. Zamierzam skorzystać ponownie.
Review o: Yoursurprise
książka
Super jakość i jak na wysyłkę z zagranicy wszystko poszło sprawnie. Polecam.
Review o: Media Expert
501419598
Raty w tym sklepie to jest po prostu żenada. Macie klientów za totalnych tępaków i myśląc że wciskając ubez. kredytu i przedłużone gwarancje do sprzętu to uwierzą że inaczej kredutu nie otrzymają. A więc drogi sklepie też pracowałam w ratach i źle pani łaskawa trafiła gdyż, ubezpieczenie kredytu, i wszelkie ubezpieczenia sprzętu nie są obowiązkowe jak również należy odmawiać sporządzania wniosku z kartą kredytową. Po drugie ja wiem że pracownicy nie chcą sprzedawać tzw golasów bo spadają im wskaźniki i premia. Wg obliczeń waszych rat sprzęt za 2799, raty 36x131 plus wpłata własna 280 zł = 4996 zł. Takie mają pomysły na klienta. Po stanowczej odmowie pani twierdzi że innych rat nie mają i to bank liczy. Więc bank nic nie liczy tylko to wy doliczacie wszystko co mozliwe klientom, taki wniosek wysyłacie do banku a bank to tylko akceptuje!
Review o: ELNINO PARFUM
kosmetyki
naprawdę świetna drogeria. Wydaje mi się, że jest to największa perfumeria internetowa. Twierdzę to po dokonanych w tym sklepie przedświątecznych zakupach. W poszczegolnych zakładkach znajdziesz to co Cię najbardziej interesuje z dziedziny kosmetyków. Bardzo duża gama produktow, ogromny wybór oraz konkurencyjne ceny. Bardzo lubię zamawiać kosmetyki z tej drogerii ponieważ jest to oszczędność czasu ze względu na brak biegania po sklepach tutaj wszystko jest w jednym miejscu oraz oszczędność pieniędzy ponieważ ceny są nawet o 70% tańsze. Sklep świetny chociaż powinny byc dodawane małe gratisy ja robią to inne perfumeria. Same perfumy zgodnie z opisem Toma Forda polecam te zapachy. Świetna obsługa, zaskakująco niskie ceny i ekspresowa przesyłka. Jak najbardziej polecam !
Review o: Matras
książki
Od dawna zamawiam książki w matrasie przez internet z dostawą do wybranego salonu. Tylko raz zdarzyło się, że towar nie dotarł w całości (brakowało jednego tomu pewnej książki). Zamówienie obejmowało w sumie 3 książki w tym jedna pozycja była 2-tomowa. Sprawdzam przy kasie czy towar jest zgodny z tym co zamówiłam. Gdy okazało sie że jednego tomu nie ma sprzedawczyni od razu zabrała się za pisanie reklamacji gorliwie mnie przepraszając choć to nie jej błąd ale mniejsza z tym. Odesłalismy ten pozostały tom a drugą książkę zostawiłam u siebie za resztę dostałam zwrot pieniędzy na konto. Zmierzam do tego, że często widzę cholernie oburzonych ludzi że towar nie dochodzi w całości bądź po terminie mnie to też wkurza bo płacę i chcę żeby wszystko było w porządku ale w jakimś stopniu warto usprawiedliwić matras bo mają dużo tych przesyłek a system czasem wariuje dochodzi do tego jakiś ludzki błąd. A jeżeli Szanowny klient sobie życzy towaru na datę którą sam sobie wymyślił (bądź oczekuje dokładnie tego co jest napisane) no to niech najlepiej kupi bezpośrednio w sklepie BO TAKIE WŁAŚNIE JEST RYZYKO kupowania przez internet. Ja się z tym liczę i jeśli potrzebuje czegoś na gwałt to nie zamawiam przez internet. Póki co was lubię :)
Review o: Media Expert
Zmywarka AMICA DFM46C8EOIBD
16.11.2021 roku zakupiłam u Państwa zmywarkę firmy Amica. Po niespełna 12 dniach użytkowania, zmywarka wylała swoją zawartość wody na powierzchnię kuchni. Awaria natychmiastowo została zgłoszona do producenta - firmy Amica. W ciągu 10 dni usterka została naprawiona. Na następny dzień podczas prania sytuacja powtórzyła się trwale uszkadzając podłogę i płyty zabudowy kuchennej narażając nas na koszty związane z wymianą w/w części. Usterka natychmiastowo została zgłoszona do serwisu Amica. Otrzymaliśmy po ok 2 tygodniach oczekiwania informację, że nie wiadomo kiedy technik przyjedzie, ponieważ producent oczekuje na części. W związku z kolejną usterką i narażanie nas na niedogodności postanowiliśmy zgłosić reklamację z tytułu rękojmi do Państwa - czyli sklepu Media Expert. Niestety mimo opisania całej sprawy i prośby o zwrot pieniędzy oraz zabranie zmywarki zostaliśmy bardzo szybko "załatwieni", a w odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że jednoczasowo nie mogą prowadzone być dwie reklamacje u producenta i w sklepie. W związku z powyższym w trybie natychmiastowym zrezygnowaliśmy z reklamacji u producenta otwierając ponowną reklamację z tytułu rękojmi w sklepie Media Expert. Nagle Państwa pracownik potrafił wrócić do poprzedniej reklamacji i oznajmić w wiadomości mailowej, że kieruje reklamacje do producenta - czyli wykonuje takie same ruchy, które uprzednio nie były dozwolone. Od 30 grudnia 2021 nikt z przedstawicieli sklepu Media Expert, a także serwisu Amica nie próbował skontaktować się ze mną. Mimo pięciu telefonów na infolinię Państwa sklepu z prośbami o interwencję i jedną zmianą operatora sprawy nie otrzymałam żadnej informacji. Nawet Państwa pracownicy pracujący na infolinii nie są w stanie zrozumieć jak można potraktować człowieka. Doradzali skutecznie skierowanie sprawy do prawnika i nie byli w stanie zgodzić się z polityką, którą Państwo stosujecie. Sprawa została skierowana do UOKiK, Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta i Prawnika. Wszyscy Ci w/w tworzą do Państwa istotne pisma. Sprawa zostanie niebawem skierowana do sądu. Dodatkowo informuję, że sprawą zajmuje się jedna ze stacji telewizyjnych, a niebawem przeczytacie Państwo tą prawdę w gazetach i na innych portalach w social media. Pokażemy społeczeństwu jak traktujecie Państwo klienta. Nie wyobrażam sobie co muszą przeżywać ludzie, którzy są w takiej sytuacji a zakupili np. lodówkę czy pralkę za ostatnie swoje pieniądze. Myślę, że kampania reklamową, w którą tak dużo wkładacie Państwo środków za chwilę będzie bezskuteczna. Pozdrawiam.Może jakby Pani w niej zmywała naczynia a nie prała toby się nie popsuła, chyba że uszkodzili w transporcie oni mają super szybki transport i urządzenia nie wytrzymują przyspieszenia i hamowania oraz pogo po dziurach, mi tak pralkę uszkodzili z wymianą byłoby podobnie gdyby moja pralka stała z boku uszkodziły by ją pasy tak jak tą czyjąś bo jechali jak wariaty i pasy rozwaliły styropian co pewnie zwichrowało obudowe jak mi poprzednio a może na sklepie ją uszkodzili bo na sklepie widziałem jak pracownik targał na chama 120 kg kolosa szarpiąc nim niemiłosiernie na boki i napierając z rozpędu. To już nie te czasy że szkolono ludzi nawet do prostych zadań teraz obejrzysz kuchenne rewolucje i jesteś kucharzem, jutro reżyserem na you tube dzisiaj jest wiele możliwości tylko czemu czujemy niepokój.
Review o: NEO24
Żelazko
Szczerze i z całego serca nikomu nie polecam tego sklepu. Zamówiłam zelazko, które przyszło uszkodzone. Od początku nie działało. Zgłosiłam jako reklamacje licząc iż otrzymam nowe, sprawne, takie za jakie zapłaciłam. Okazało się jednak, że lepiej być nie uczciwym i po prostu odesłać uszkodzone zelazko jako zwrot. Nie zgłaszajcie reklamacji, bo przyślą Wam produkt po naprawie. Oczywiście wszystko trwało tak długo, że czas na zwrot minął. Jedno wielkie oszustwo. Dodzwonienie się graniczy z cudem, na maile tez odpowiadają dłużej niż 7 dni, omijajcie z daleka.
Review o: Roneberg
Smartwatch RL19
Negatywny. Bardzo długi czas oczekiwania. Wreszcie smartwatch przyszedł. Nie spełnił moich oczekiwań i odesłałam go18.09.2021 r. Nie otrzymuję zwrotu gotówki. Kontakt tylko z Biurem Obsługi Klienta gdzie nie potrafią odpowiedzieć dlaczego nie otrzymuję pieniędzy!!! Nie zamawiajcie w tej firmie. Obawiam się, że nie odzyskam swoich pieniędzy.
Niestety również muszą przestrzec przed zakupami w tym sklepie, od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy za zwrócony towar i również wciąż słyszę wymówki (na infolinii, mailem). Chyba konieczne będzie skierowanie sprawy do Rzecznika praw konsumenta. NIE POLECAM, To oszuści.
Review o: Media Expert
Lodówka electro-line
Reklamacja sprzętu, to totalna porażka. 1,5 tygodnia czekam na wizytę technika. Lodówka przestała chłodzić po 5 miesiącach. Upał ponad 30 stopni, a oni twierdzą, że załatwiają i dalej cisza. Nigdy więcej żadnej elektroniki z mediaexpert. Co najwyżej można u nich kupić . W żadnym innym sklepie nie miałam takich problemów
Review o: Shein
Shein
Paczka 2 o wartości 111, 67 zł nigdy nie dotarła.
Review o: Shein
669675881
Bałam się że nie przyjdzie przed weselem, ale przyszła już po tygodniu.
Jest śliczna, na pewno jeszcze zamówięJakość beznadziejna , najgorsza z możliwych chińszczyzna. Na paczkę czekałam ponad 3 tygodnie. Rzeczy przychodziły w osobnych paczkach i w różne dni. Kontaktu ze sklepem nie ma praktycznie wcale. Wysyłają automatycznie generowane wiadomości. Ceny nie współmierne do jakości. Nie polecem wcale.
Jestem zawiedziona jakością wszystko przyszło za duze. Te ciuchy to szmaty się nawet nie nadają, tandeta
Czy ktoś miał długo opóźnione zamówienie?
Smieszy mnie podejście innych osób do tej strony XD Jakby to logiczne, że patrzy się na jakość tak? Później wielce problem, że przyszła koszulka 100% poliester i tandetna. Są na tej stronie naprawdę świetne ciuchy 85% bawełny, więc nie rozumiem problemu XD Po prostu trzeba patrzeć na skład, kochane ????
Nie polecam sklepu. Część zamówienia nie dotarła. Nie sposób odzyskać pieniędzy.
Nie polecam sklepu. Zrobiłam zamówienie za 406 zł 25.04.21 r. przyszła część zamówienia po około miesiącu. Do dziś dnia do 25.06.21 minęło już 2 miesiące od zamówienia. W ogóle nie przyszła druga część zamówienia o wartości 115 zł. Kontaktu ze sklepem nie ma żadnego. Pieniędzy nie sposób odzyskać. Ze względu na upływ czasu nie można też zrobić zwrotu tych produktów, które nie przyszły bo ich system na to nie pozwala ze względu na przekroczenie czasu. Tym samym rzeczy, które kupiłam za okazyjna cenę kosztowały w rzeczywistości drogo. Nie polecam w ogóle. Jakość byle jaka. I tylko nerwy w sprawdzaniu ich strony w poszukiwaniu kontaktu i sprawdzaniu co z zamówieniem.Proszę o zwrot pieniędzy za moje zamówienie numer # GSHMLL00000MCR9 kwota 111,69 zł
Paczka 2 nigdy nie dotarła
KatarzynaRozmiar nie zgodny z zamówieniem dużo dużo dużo większy,brak kontaktu ze sklepem żadnego nr tel a odesłanie paczki bardzo drogie,ciekawe czy pieniądze zwrócą!!!
Ja czekam na zwrot pieniędzy już 4 miesiące, zero odzewu, zero kontaktu ze sklepem. Stracilam już jaką kolwiek nadzieję na zwrot pieniędzy,a napewno już nic nie kupię u nich !!! Tragedia !!!
Review o: Shein
669675881
Bałam się że nie przyjdzie przed weselem, ale przyszła już po tygodniu.
Jest śliczna, na pewno jeszcze zamówięJakość beznadziejna , najgorsza z możliwych chińszczyzna. Na paczkę czekałam ponad 3 tygodnie. Rzeczy przychodziły w osobnych paczkach i w różne dni. Kontaktu ze sklepem nie ma praktycznie wcale. Wysyłają automatycznie generowane wiadomości. Ceny nie współmierne do jakości. Nie polecem wcale.
Jestem zawiedziona jakością wszystko przyszło za duze. Te ciuchy to szmaty się nawet nie nadają, tandeta
Czy ktoś miał długo opóźnione zamówienie?
Smieszy mnie podejście innych osób do tej strony XD Jakby to logiczne, że patrzy się na jakość tak? Później wielce problem, że przyszła koszulka 100% poliester i tandetna. Są na tej stronie naprawdę świetne ciuchy 85% bawełny, więc nie rozumiem problemu XD Po prostu trzeba patrzeć na skład, kochane ????
Nie polecam sklepu. Część zamówienia nie dotarła. Nie sposób odzyskać pieniędzy.
Nie polecam sklepu. Zrobiłam zamówienie za 406 zł 25.04.21 r. przyszła część zamówienia po około miesiącu. Do dziś dnia do 25.06.21 minęło już 2 miesiące od zamówienia. W ogóle nie przyszła druga część zamówienia o wartości 115 zł. Kontaktu ze sklepem nie ma żadnego. Pieniędzy nie sposób odzyskać. Ze względu na upływ czasu nie można też zrobić zwrotu tych produktów, które nie przyszły bo ich system na to nie pozwala ze względu na przekroczenie czasu. Tym samym rzeczy, które kupiłam za okazyjna cenę kosztowały w rzeczywistości drogo. Nie polecam w ogóle. Jakość byle jaka. I tylko nerwy w sprawdzaniu ich strony w poszukiwaniu kontaktu i sprawdzaniu co z zamówieniem.Proszę o zwrot pieniędzy za moje zamówienie numer # GSHMLL00000MCR9 kwota 111,69 zł
Paczka 2 nigdy nie dotarła
KatarzynaRozmiar nie zgodny z zamówieniem dużo dużo dużo większy,brak kontaktu ze sklepem żadnego nr tel a odesłanie paczki bardzo drogie,ciekawe czy pieniądze zwrócą!!!
Ja czekam na zwrot pieniędzy już 4 miesiące, zero odzewu, zero kontaktu ze sklepem. Stracilam już jaką kolwiek nadzieję na zwrot pieniędzy,a napewno już nic nie kupię u nich !!! Tragedia !!!
Review o: Calzedonia
Skarpetki
Nie polecam zakupów w sklepie internetowym. Czekam na dostawę już 3 tydzień. Na maile odpowiedzi są zbywajace i ogolnikowe. W ogóle nie ma odpowiedzi na zadawane pytania. Infolinia wiecznie zajęta, a po zestawieniu danych nikt nie oddzwania. To były moje pierwsze i ostatnie zakupy.
Ostatni raz cokolwiek kupuje w Calzedoni!NACIAGACZE!kupilam 2 pary legginsow w tzw.promocji, pieniądze zostały pobrane z konta, po kilku dniach zostałam @ o niedostępności jednego z artykułów. Nigdy nie kupiłabym tej pary legginsów za pełną sumę. Obsługa klienta oczywiście zbywa ludzi do napisania @. Czuje się oszukana i okradziona.
Review o: Floryday
spodnie, tunika, bluza
To mój drugi zakup we Floryday i na pewno będą następne. Dzień po zakupie przesyłka została wysłana (jest możliwość podglądu stanu zamówienia) i tego samego dnia na moje konto zwrócono kwotę za bluzę, która "się wyprzedała". Szkoda! Ciuszki szły dwa tygodnie, cały czas monitorowałam przesyłkę - najdłużej trwała dostawa z europejskiego magazynu do Polski. Ubrania o jeden punkt gorszej jakości niż się spodziewałam, niemniej naprawdę ładne i będą się dobrze nosić, kupiłabym i tak. Trzeba dokładnie czytać opisy i rozmiarówkę, jest różna dla różnych ubrań.
Zmówienie złożyłam 13 grudnia 2020,opłaciłam,nie stety nawet nie otrzymałam potwierdzenia opłacenia na maila, nie ma śladu gadzie ,co i dlaczego.Z konsultanet można tylko pisać nic po zatym.Będę musiała zastosować inne kroki..Dobrze że chociaż potwierdzenie przelewu z banku mam,nie polecam FLORYDAY,uwżajcie!!!!
W dniu dzisiejszym otrzymałam futerko, które jest bardzo ładne, ale mimo wszystko, muszę przyznać ż, że brak informacji o dostawie wprowadzało mnie w moment zwątpienia za co przepraszam.
Zamówiłam rzeczy 30 stycznia - do dnia dzisiejszego przesyłka nie została wysłana. Wysłałam maila - brak odpowiedzi !!!!!!!!!!!!!!!!!! szkoda , fajne rzeczy, ale na pewno już więcej nie zamówię. W ubiegłym roku roku czekałam 3 miesiące na przesyłkę, ( rzeczy zimowe, a tu już prawie było lato jak otrzymałam.
Rzeczy tandetne, tylko do kosz. Dałam się nabrać. Nie radzę kupować
Ciekawa jestem, czy po 15 miesiącach masz takie samo zdanie o Floryday ???
Ja po dwóch pierwszych drobnych zakupach też piałam z zachwytu, ale następne to
była wielka porażka i oszustwa ze strony tego sklepu internetowego.Review o: Novakid
słabo
nauczyciele mają mocny akcent z Filipin Tajlandii i innych krajów, z których novakid najwyrażniej tanio pozyskuje nauczycieli. nie dla nas.
Dzień dobry!
Owszem, w naszej szkole pracują lektorzy z Filipin, którzy mają amerykański akcent. Przy zatrudnianiu nauczycieli, nasi metodycy zwracają na to szczególną uwagę.
Oczywiście, można wybrać lektora z Wielkiej Brytanii lub Stanów Zjednoczonych.
Zapraszamy do kontaktu na What's App App +48 795 487 686, pomożemy Wam w wyborze odpowiedniego lektoraReview o: Redro
Niestety rozczarowanie
Zdecydowanie nie polecam! Jakość tapety beznadziejna, Pracownik poinformował mnie, że mam ją oglądać z odległości...wyglądała jakby ktoś zdjęcie w bardzo małej rozdzielczości rozciągnął na duży format. Dodatkowo ignorancja ze strony działu reklamacji, nie odpowiadanie na maile. Jednym słowem dramat!
Review o: Floryday
Brak zwrotów
Szmaty, brak kontaktu do zwrotu.
Oszustwo!!!!Towar tandeta gorsza niż z bazaru
Nie da się zwrócić towaru. Na sstronie, gdzie jest formularz do zwrotu, przekierowują do rejestracji lub zalogowania, bez tego nie można napisać. Po zalogowaniu każą wpisać nr zamówienia, który ma być wybrany z listy, Piszą,że nie było zamówienia.
Ostrzegam oszuści!!!!!!!!!!Review o: Floryday
Brak zwrotów
Szmaty, brak kontaktu do zwrotu.
Oszustwo!!!!Towar tandeta gorsza niż z bazaru
Nie da się zwrócić towaru. Na sstronie, gdzie jest formularz do zwrotu, przekierowują do rejestracji lub zalogowania, bez tego nie można napisać. Po zalogowaniu każą wpisać nr zamówienia, który ma być wybrany z listy, Piszą,że nie było zamówienia.
Ostrzegam oszuści!!!!!!!!!!Review o: Floryday
Sukienki
Zamawiałam już 4 razy i jestem bardzo miłe zaskoczona. Sukienki dokładnie takie jak na zdjęciach i uszyte bardzo schludnie i profesjonalnie. Jakość tkanin i dodatków bardzo dobra. Na pewno będę tam zamawiać!
Niestety zamówiłam towar i zapłaciłam za niego ponad trzy tygodnie temu. Od tamtej pory sprawdzam statu przesyłki i cały czas wisi, w systemie że jeszcze nie została wysłana. Więc dzisiaj postanowłam anulować zamówienie i napisałam do konsultanta na czacie. Oni niestety udają, że nie wiedzą o co chodzi. Podobno ktoś ma się ze mną skontaktować w ciągu 24 godzin. Przestaję już w to wierzyć, bo przeczytałam kilka opinii na kilku różnych stronach.
Niestety towar zamawialam 15 kwietnia i choć od razy zaplacony to do dnia dzisiejszego nie ma ani pieniędzy ani paczki.Ciekawa jestem jak to się zakończy. Dla mnie to już jest pierwszy i OSTATNI raz jak odwiedziłam ten sklep
Osobiście nie polecamMoja „przygoda” z Floryday rozpoczęła się w dniu 26.04.2020 r. złożeniem zamówienia i wykonaniem przelewu kwoty ok. 300,00 zł. Zamówienie zostało zrealizowane (otrzymałam) w dniu 19.05.2020 r. Od razu stwierdziłam niezgodność z opisem wyglądu oraz składu materiałów użytych do ich uszycia. Zamiast naturalnych (w opisie) otrzymałam marnej jakości syntetyki. W tym samym dniu złożyłam drogą elektroniczną reklamację oczekując zwrotu pieniędzy. Adres pod który miałam odesłać zamówiony towar otrzymałam dopiero 04.06.2020 r. Pieniądze wpłynęły na moje konto dnia 17.06.2020 r. (oczywiście pomniejszona o ok. 10%). Dodatkowo opłaciłam koszt wysłania bezużytecznej „odzieży” do Belgii (chociaż ponoć firma ma swoją siedzibę również w Polsce) to kolejne 20,00 zł. „Zaletą” Floryday jest wyjątkowo „szybka realizacja zamówienia” co można częściowo złożyć na karby covid-19. Nie mogę jednak zaakceptować niezgodności zamówienia z jego opisem oraz utrudniony, wymagający ogromnego samozaparcia kontakt z pracownikami Floryday. Odpowiedzi na niektóre moje zapytania nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Jeżeli ktoś czuje się znudzony brakiem rozrywki i ma do wydania jakieś pieniądze to zapraszam do zakupów we Flotyday (podobno o globalnym zasięgu).
Oszustwo!!!!Towar tandeta gorsza niż z bazaru
Nie da się zwrócić towaru. Na sstronie, gdzie jest formularz do zwrotu, przekierowują do rejestracji lub zalogowania, bez tego nie można napisać. Po zalogowaniu każą wpisać nr zamówienia, który ma być wybrany z listy, Piszą,że nie było zamówienia.
Ostrzegam oszuści!!!!!!!!!!Oszustwo, towar jest stuprocentowo niezgodny z opisem i ze zdjęciem. Obiecują się skontaktować i tego nie robią.
Pierwszy i ostatni raz zamowilam odziez w tej firmie. Potwierdzam, ze to oszukancza firma naciagajaca na tandetny towar niezgodny z opisem i prezentowanym wygladem. Bluzki w opisie mialy byc bawelniane a okazalo sie ze sa z poliestru. Rozm. S okaxal sie XL. Porazka na calej linii. Nie odsylam, bo z pewnoscia nie doczekam
zwrotu pieniedzy. Na przesylke czekalam 40 dni po licznych interwencjach. Szczerze odradzam robienia zakupow u tego oszusta.Towar otrzymałam po ok. 3 tygodniach. nie byłam zadowolona, nie moja liga w ubiorze ale po złożeniu oświadczenia o chęci zwrotu towaru w ciągu 4 dni otrzymałam zwrot pieniędzy na konto bez konieczności zwrotu towaru. Nie spodziewałam się tak szybkiej reakcji. jestem bardzo zadowolona z obsługi. Przy poprzednich zakupach towar spełniał moje oczekiwania.
Review o: Floryday
Sukienki
Zamawiałam już 4 razy i jestem bardzo miłe zaskoczona. Sukienki dokładnie takie jak na zdjęciach i uszyte bardzo schludnie i profesjonalnie. Jakość tkanin i dodatków bardzo dobra. Na pewno będę tam zamawiać!
Niestety zamówiłam towar i zapłaciłam za niego ponad trzy tygodnie temu. Od tamtej pory sprawdzam statu przesyłki i cały czas wisi, w systemie że jeszcze nie została wysłana. Więc dzisiaj postanowłam anulować zamówienie i napisałam do konsultanta na czacie. Oni niestety udają, że nie wiedzą o co chodzi. Podobno ktoś ma się ze mną skontaktować w ciągu 24 godzin. Przestaję już w to wierzyć, bo przeczytałam kilka opinii na kilku różnych stronach.
Niestety towar zamawialam 15 kwietnia i choć od razy zaplacony to do dnia dzisiejszego nie ma ani pieniędzy ani paczki.Ciekawa jestem jak to się zakończy. Dla mnie to już jest pierwszy i OSTATNI raz jak odwiedziłam ten sklep
Osobiście nie polecamMoja „przygoda” z Floryday rozpoczęła się w dniu 26.04.2020 r. złożeniem zamówienia i wykonaniem przelewu kwoty ok. 300,00 zł. Zamówienie zostało zrealizowane (otrzymałam) w dniu 19.05.2020 r. Od razu stwierdziłam niezgodność z opisem wyglądu oraz składu materiałów użytych do ich uszycia. Zamiast naturalnych (w opisie) otrzymałam marnej jakości syntetyki. W tym samym dniu złożyłam drogą elektroniczną reklamację oczekując zwrotu pieniędzy. Adres pod który miałam odesłać zamówiony towar otrzymałam dopiero 04.06.2020 r. Pieniądze wpłynęły na moje konto dnia 17.06.2020 r. (oczywiście pomniejszona o ok. 10%). Dodatkowo opłaciłam koszt wysłania bezużytecznej „odzieży” do Belgii (chociaż ponoć firma ma swoją siedzibę również w Polsce) to kolejne 20,00 zł. „Zaletą” Floryday jest wyjątkowo „szybka realizacja zamówienia” co można częściowo złożyć na karby covid-19. Nie mogę jednak zaakceptować niezgodności zamówienia z jego opisem oraz utrudniony, wymagający ogromnego samozaparcia kontakt z pracownikami Floryday. Odpowiedzi na niektóre moje zapytania nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Jeżeli ktoś czuje się znudzony brakiem rozrywki i ma do wydania jakieś pieniądze to zapraszam do zakupów we Flotyday (podobno o globalnym zasięgu).
Oszustwo!!!!Towar tandeta gorsza niż z bazaru
Nie da się zwrócić towaru. Na sstronie, gdzie jest formularz do zwrotu, przekierowują do rejestracji lub zalogowania, bez tego nie można napisać. Po zalogowaniu każą wpisać nr zamówienia, który ma być wybrany z listy, Piszą,że nie było zamówienia.
Ostrzegam oszuści!!!!!!!!!!Oszustwo, towar jest stuprocentowo niezgodny z opisem i ze zdjęciem. Obiecują się skontaktować i tego nie robią.
Pierwszy i ostatni raz zamowilam odziez w tej firmie. Potwierdzam, ze to oszukancza firma naciagajaca na tandetny towar niezgodny z opisem i prezentowanym wygladem. Bluzki w opisie mialy byc bawelniane a okazalo sie ze sa z poliestru. Rozm. S okaxal sie XL. Porazka na calej linii. Nie odsylam, bo z pewnoscia nie doczekam
zwrotu pieniedzy. Na przesylke czekalam 40 dni po licznych interwencjach. Szczerze odradzam robienia zakupow u tego oszusta.Towar otrzymałam po ok. 3 tygodniach. nie byłam zadowolona, nie moja liga w ubiorze ale po złożeniu oświadczenia o chęci zwrotu towaru w ciągu 4 dni otrzymałam zwrot pieniędzy na konto bez konieczności zwrotu towaru. Nie spodziewałam się tak szybkiej reakcji. jestem bardzo zadowolona z obsługi. Przy poprzednich zakupach towar spełniał moje oczekiwania.
Review o: Poczta Kwiatowa
Męczarnia
Trzy razy tam coś zamawiałam i tylko raz było wszystko w porządku.
Za pierwszym razem zamówiłam kwiaty dla dziadków. Do jednych dziadków kwiaty dotarły już następnego dnia, gdzie wyraźnie zaznaczałam, żeby dostarczyć je na dzień Babci i Dziadka. Przez kilkanaście dni druga babcia z dziadkiem byli przekonani, że o nich zapomniałam, bo dowiedzieli się, że tamci dziadkowie dostali kwiaty. W grę wchodzą ludzkie uczucia.
Za drugim razem zamówiłam kwiaty dla mamy i było wszystko ok.
Ale co z tego jak za trzecim razem to była istna batalia o to, żeby zamówienie zostało w ogóle dostarczone. Zamówiłam kosz prezentów dla przyjaciół z okazji urodzin. Na stronie była informacja, że zamówienie zostanie dostarczone już kolejnego dnia. Myślę sobie - super. Czekam cały kolejny dzień na potwierdzenie od strony i na telefon ucieszonych przyjaciół. Cisza. Myślę sobie - no dobra, mają jakąś obsuwę, pewnie mają dużo zamówień. Ale mogliby chociaż powiadomić.
Po trzech dniach zapytałam się przyjaciół, czy coś dotarło. Nic. Napisałam więc na adres podany w kontaktach, bo dodzwonić się tam nie można. Po dwóch kolejnych dniach (!) konsultantka napisała mi, że... kurier był na miejscu ale nikogo nie było, więc wrócił z powrotem z tą paczką (!!) Nawet nikt mnie nie powiadomił. Gdybym się nie odezwała, zabraliby mi po prostu pieniądze a paczka nie byłaby dostarczona, a taki czyn jest nazywany złodziejstwem. Zapytałam się więc, czemu kurier nie zadzwonił na nr podany w formularzu. Napisałam też w uwagach, żeby w razie braku obecności domowników zadzwonić na ich numer. Pani mi odpisała, że... kurier nie ma obowiązku dzwonić! Czaicie to?? Nie dość, że mnie w ogóle nie powiadomili o nie dostarczeniu przesyłki to jeszcze bezczelnie się tłumaczą, że kurier nie musi dzwonić. I jeszcze pytanie: czy mogą być oni (znajomi) wtedy i wtedy w domu? Ja prdl. Serio? Chcę zrobić przyjaciołom niespodziankę i mam ich prosić: "słuchajcie, nie idźcie dziś do pracy bo MOŻE dzisiaj do was paczka przyjdzie?". Widzę, że hasłem "nasz klient nasz pan" ta firma sobie bardzo głęboko dupę podciera. Więc ja, zbierając resztki cierpliwości i strzępki nerwów, piszę do pani, żeby spróbowali dostarczyć jeszcze raz, najlepiej w godzinach wieczornych. Pani stwierdziła, że całkiem rozwali mi układ nerwowy, bo odpisała, że nie można wybierać pory dostarczenia i za ponowną próbę wysłania trzeba dopłacić 40 zł. No to chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że krew się we mnie zagotowała. Podałam jej adres sąsiadów i kategorycznie odmówiłam wpłaty dodatkowych kosztów, bo to nie moja wina, że znajomych nie było w domu i że kurierowi nie chciało się dzwonić (poza tym, skoro kurier nie ma obowiązku dzwonić, to po jaki c*uj jest na to pole w formularzu?). Potwierdziła, że zamówienie zostało wysłane na podany adres i łaskawie mi odpuściła dopłatę kosztów, podkreślając słowem "wyjątkowo". Paczka miała dojść w piątek, doszła w poniedziałek. Nie dostałam żadnego potwierdzenia dostawy, dowiedziałam się od przyjaciół.
Nie mam pojęcia, skąd biorą się te dobre opinie na głównej stronie firmy, chyba je kupują. Podejście do klienta to jest jakiś żart i to nieśmieszny. Nie wiem co jest tego powodem, nie sądzę, żeby za mało pracownikom płacili, bo bukiety i prezenty do najtańszych tam nie należą. CZŁOWIEK PŁACI GRUBE PIENIĄDZE I MYŚLI SOBIE - OK, TROCHĘ ZAPŁACĘ, ALE PRZYNAJMNIEJ BĘDZIE WSZYSTKO ZAŁATWIONE W JAK NAJLEPSZEJ JAKOŚCI. NIE.KLIENT TO PLEBS. Mam nadzieję, że się w końcu opamiętają, ale ja na pewno już tam nic nie kupię. Płacić tyle pieniędzy za tak marną usługę, na "odwal się"... naprawdę by się wstydzili.Review o: Max and Mrau
Karma dla psa i kota
Dwa razy zamawiałam w max&mrau. Porażka. Zaznaczone, że mam firmę i poproszę fakturę. Towar dojechał bez faktury. Trzy razy upominałam się o dokument, totalne olewanie klienta. Nie polecam nikomu, kto chce zaoszczędzić nerwów. To był zdecydowanie ostatni zakup u nich. Przy pierwszym zamówieniu też były jakieś perturbacje ale uznałam, cóż zdarzyć się może a tu jak widać norma, wrrrrrr.
Review o: szopi.pl
Zadowolona
Kraków - Kurdwanów. . Pan Przemek wykonał świetne zakupy. Ładne warzywa i owoce. Produkty nabiałowe z tygodniowym, dwutygodniowym terminem ważności, więc nic się nie zmarnuje. Mięso z 6 dniowym terminem ważności. Na prawdę rewelacja, więcej takich kurierów!! Zamienniki ustalone telefonicznie. Rozliczenie mailem 10min przed dostawą. Zwrot za braki towarów natychmiastowy. Wiadomo, że jest drożej niż jakbyśmy sami robili zakupy, ale szopi musi też zarobić. Super!
Review o: szopi.pl
PORAŻKA
Jestem klientką Szopi.pl od dłuższego czasu i dotychczas nie zgłaszałam większych zastrzeżeń, co do działania tego serwisu, choć zdarzały się czasem pomyłki i opóźnienia. Ogólnie rzecz biorąc jednak, nie narzekałam zbytnio na jakość obsługi. Ale po ostatnio wprowadzonych zmianach, przy największej nawet dozie dobrej woli, trudno zachować pozytywną opinię. Zmieniło się wiele, niestety na gorsze.
Po pierwsze: - próżno już oczekiwać dostaw w dniu, w którym złożono zamówienie (a taka możliwość była niewątpliwym atutem Szopi.pl, wyróżniającym ten serwis spośród konkurencji), wielogodzinne opóźnienia stały się normą, a niekompetencja szoperów coraz bardziej rzuca się w oczy.
Po drugie: odebrano możliwość wnoszenia opłat przy odbiorze zakupów i korzystania z płatności Twisto,
Po trzecie: oferta sklepów, prezentowana na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej serwisu jest teraz znacznie uboższa, niż kiedyś, a wyszukiwarka
towarów na stronie www. właściwie nie działa.
Krócej mówiąc: " jestem klientką" z przykrością zamieniam na "byłam" i nie polecam usług Szopi. Jedna wielka klapa!
Dzień dobry!
Dziękujemy za docenienie naszej ciężkiej pracy i bycie cenionym klientem! 👍